אני רוצה לשים איפור, אבל זה מפחיד אותי שאחר כך אני לא אוהב את עצמי
אני שמתי פעם אחת עיפרון שחור מסקרה וקצת סומק אני כל כך אהבתי את זה! אבל אחר כך לקח לי להתרגל יותר מידיי זמן לאיך שאני נראית באמת.
אחר כך אני חושבת שאני פחות יפה, וזה לא נובע מחוסר בטחון, אני שלמה עם עצמי ואוהבת אותי באמת. אבל אני פוחדת, כל כך, שאחרי שאני אשים איפור אני לא אוכל לראות את עצמי, ולהסתכל על עצמי במראה. כמו חברות שלי.