4 תשובות
תשלחי לה הודעה תספרי לה איך את מרגישה ומה ההית רוצה אין לך מה להפסיד ותמיד הכי טוב זה לנסות להגיד סליחה או טעיתי אני מצטערת כי את יכולה להפסיד המון וסתם חבל לאבד את זה בגלל קצת אגו
בטח שתשלחי לה הודעה וזה לא דבר פסול להפך זה רק יראה לה שאת הבוגרת ואת סולחת על כל מה שהיה ואפשר לתקן את הדברים מחדש אם רוצים אני מאמין שהיא גם התגעגעה אלייך ככה שזה יהיה הרבה יותר קל בשבילך לחדש את הקשר
מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
אני פשוט מפחדת שהיא לא תרצה לסלוח ואז יהיה לי קשה לראות אותה בבצפר
אני פשוט מפחדת שהיא לא תרצה לסלוח ואז יהיה לי קשה לראות אותה בבצפר
אין לך מה לפחד אני בטוח שיש אותו רגש לשניכם
באותו הנושא: