4 תשובות
קרה לי גם
סבתא רבתא שלי נפטרה כשהייתי בכתה ד או משהו כזה ולא בכיתי בכלל ואז לפני משהו כמו חצי שנה בכיתי כי כאילו לא בכיתי אז.
סבתא רבתא שלי נפטרה כשהייתי בכתה ד או משהו כזה ולא בכיתי בכלל ואז לפני משהו כמו חצי שנה בכיתי כי כאילו לא בכיתי אז.
אנונימית
זה הגיוני, כי את פורקת רגשות שלא פרקת אז ואת מרגישה חרטה.
כן הגיוני מאוד..
אולי מתי שהוא נפטר את היית בהלם..
ויש גם אנשים שפחות בוכים
גם לי היה את זה בדיוק כמוך
אולי מתי שהוא נפטר את היית בהלם..
ויש גם אנשים שפחות בוכים
גם לי היה את זה בדיוק כמוך
הכל בסדר, כנראה באותו זמן לא יכולת לעקל את זה שהוא לא בחיים יותר ובתוך תוכך הכחשת את זה ועכשיו את מבינה שהוא איננו ונשברת.