3 תשובות
אין רעיון, זה יבוא לבד!
ונגיד ותתנשקי, תהיה לך "נשיקה ראשונה". מה זה ייתן לך?
מה המטרה.. למה לך להתנשק סתם ככה?
זה לא איזה אקט שיש חובה לבצע עד גיל מסוים, זה משהו שאמור לבוא מתוך רגשות כלפי מישהו או מרצון.
מה הלחץ? זה כבר יבוא לבד. זה לא שאת מתנשקת פעם אחת בחיים שלך.
באותו הנושא: