התחברות
הרשמה
עך מה אפשר לדבר איתו? הוא כיתה י ואני כיתה ח
12 בנובמבר 2017, 20:15
נושאים לשיחה
הידלקות
רגשות
ביטחון עצמי
תשובה אחת
תלוי מה הוא אוהב.. כדורגל- שמעת מה הייתה התוצאה של...
מוזיקה- השיר החדש של...
כאלה דברים
בהצלחה!
ה
המלך הבלתי מעורער של סטיפסי
באותו הנושא:
הוא כיתה ט ואני כיתה ז שיקרתי לו שאני כיתה ח, זה ממש נורא?
אני בכיתה ח' זה יהיה מוזר אם אני אתחיל לדבר עם מישהו בכיתה יא'?
עושים עלי חרם הכיתה שלי אני לא מפסיקה לבכות בת 14 מישהי לדבר איתה?
הקראש לומד איתי בכיתה ודיברתי איתו בקושי פעם אחת ואני פשוט מתבייש ולא מסוגל לדבר איתו. טיפים?
יש לי ידיד בכיתה שהוא הקראש שלי ואני רוצה להתחיל לדבר איתו (המשך למטה)
יש לי ילד בכיתה שאני מאוהבת בו ואני לא יודעת איך להתחיל לדבר איתו בווצאפ... איך להתחיל לדבר איתו?
יא כיתה קשה, איך אפשר להירגע מהלחץ ולהצליח בכיתה הזו?
הגיעה ילדה חדשה לכיתה (כיתה י) והיא יפהה וחכמה ואני מרגישה מאויימת.. ואני לא רוצה להרגיש ככה יצא לי לדבר איתה והיא נחמדה..
אם ילד בכיתה אף אחד בשכבה או בכיתה לא מדבר איתו מה תחשבו?
אני כיתה י ואני נראת בכיתה ז, ויש מישהו שהוא כיתה ח והוא נראה כיתה יא
יש ילד חתיך בכיתה שלי ואני רוצה ממש להתחבר אילו לדעת אם הוא גם בן אדם טוב ואני לא יודעת איך לפנות אלו או איך להתחיל לדבר איתו תעזרו לי בבקשה...