7 תשובות
אחותי. את לא בת 36
תעשי לו חתכים בבית שחי ואז יכאב לו לגעת שם והוא יפסיק
אנונימי
תגידי לו שהוא מתנהג כמו ילד 4 (מה שנכון) ושאם הוא ימשיך להיות כזה ילדותי יהיו לזה השלכות
מכירה את הבעיה. תגידי לו שיפסיק ושיתחיל לכבד אותך. אם הוא לא מפסיק פשוט תני לו סטירה פעם באה.
אנונימית
חחח מזכיר לי את הספאם על חגית הגיגית
אז תעשי גרעפסים שיציקו לו

סתם סתם
נו לא יודעת
זה ספאם בטוח
חחח איזה אח
באותו הנושא: