2 תשובות
30% מזויף.
אל תזמיני משם מותגים בדולר, זה בטוח זיוף אבל לפעמים גם זיוף טוב.
תזמיני דבר שניים ותתנסי בזה.
אל תזמיני משם מותגים בדולר, זה בטוח זיוף אבל לפעמים גם זיוף טוב.
תזמיני דבר שניים ותתנסי בזה.
אנונימי
שואל השאלה:
נגיד 140-150 שקל זה מחיר הגיוני שזה לא יהיה זיוף?
נגיד 140-150 שקל זה מחיר הגיוני שזה לא יהיה זיוף?
אנונימית
באותו הנושא: