6 תשובות
אם היא תוקפת אותך תחזיר לה, אסור לה להרים יד על אף אחד.
בכל מקרה הכי טוב זה לדבר איתה ולא לעשות מהומה
בכל מקרה הכי טוב זה לדבר איתה ולא לעשות מהומה
היא אמרה את זה בצחוק (נראלי), פשוט תבקש סליחה ואתה תצא הכי גבר שיש (כי גברים חושבים רק על איך להגדיל את האגו שלהם והם אף פעם לא יודעים לבקש סליחה)
במקרה הכי גדול- תחזיר לה! זה ביטוי של כעס בעיקרון אין מה לפחד:)
שואל השאלה:
כן אבל פחדתי שהיא יותר חזקה ממני
כן אבל פחדתי שהיא יותר חזקה ממני
אנונימי
אסור לה לגעת בך ואם כן תתלונן עליה
שואל השאלה:
אני לא אחד שמתלונן, מעדיף להסתדר לבד.
אני לא אחד שמתלונן, מעדיף להסתדר לבד.
אנונימי