התחברות הרשמה

שאלה על תאורה מי שמבין בבקשה שייכנס

לפני כמה ימים ניגשתי לתאוריה ראשונה ונכשלתי הקטע הוא שלא נכשלתי בגלל שלא ידעתי את התשובות נכשלתי בגלל הלחץ וששינתי תשובות בסוף, אני עכשו רוצה לגשת מחר איך להערך שוב בהתאם ? שיטת לימוד שבטוח תעבוד בבקשה
11 בנובמבר 2017, 16:33
תיאוריהתיאוריה לנהיגהתאוריהנהיגהלימוד נהיגה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מי שיודע אנגלית בסיסית שייכנס בבקשה!
כל מי שמבין בוואטסאפ שייכנס
כלמי שמבין על צבא אפילו קצת, שייכנס
עזרה, בבקשה כל מי שיכול לעזור שייכנס
יש לי איזשהי תאוריה שאנחנו לא מבינים את השפה של הכלבים אבל הם מבינים אותנו!
כמה שאלות יש בתאוריה וכמה טעויות?
השאלות בתאוריה עצמה זה כמו השאלות שיש באפליקציית: "לימוד תאוריה"?
יש לי בעיה בווצאפ.. מי שמבין בווצאפ או באייפון שייכנס בבקשה
בבקשה תענו דחוף על השאלה תקראו תיאור
שאלה על כשרות (דחוף תיכנסו בבקשה מי שמבין)
זה נכון שתאוריה לרישיון עכשיו צריך לענות על 60 שאלות ולא 30?