3 תשובות
אם את לא יכולה להתחיל שיחה אין כל כך מה לעשות עם זה
את יכולה לנסות לרמוז לו כזה שאת בעיניין או שאת פוגשת אותו בבוקר להתחיל להגיד לו היי מה קורה ולהביא לו חיבוק שיראה שאכפת לך ממנו
הוא יחזור לדבר איתך אז
שואל השאלה:
העיפו אותו מהבית ספר שלי, אני לא יכולה להתחיל את השיחה כי כשדיברנו אז הוא אמר לי שזה לא יפה בעיניו שבנות מתחילות את השיחות
אולי זה לא ישמע הכי נעים אבל זה נשמע כאילו הוא מנסה קצת להתרחק ממך ולא נעים לו.. אבל אני יודע חלק מאוד קטן מהסיפור אז אני לא רוצה סתם להגיד
את יכולה להתחיל את השיחה הראשונה ואז הוא יחזור לדבר איתך, רק בשביל שתתחילו לדבר שוב ולא ממש להתחיל כל שיחה איתו
אין הרבה אופציות, אם את פוגשת אותו מתישהו תנסה לדבר איתו ולהגיד לו שאתם חייבים להיפגש מתישהו