2 תשובות
לא היה שום וידוי
סטטיק דיבר על בן דוד שלו שנפטר ואז הוא בכה, ובן אל חיבק אותו
הוא סיפר את זה בגלל איזו מישהי ששרה, שסיפרה לפני זה שאמא שלה נפטרה
בקיצור היא ריגשה אותם
סטטיק דיבר על בן דוד שלו שנפטר ואז הוא בכה, ובן אל חיבק אותו
הוא סיפר את זה בגלל איזו מישהי ששרה, שסיפרה לפני זה שאמא שלה נפטרה
בקיצור היא ריגשה אותם
בפרסומות כל הזמן אמרו "הוידוי של סטטיק ובן אל".
ובכלל לא היה וידוי, סתם לקחו את זה למקום מפגר.
ובכלל לא היה וידוי, סתם לקחו את זה למקום מפגר.
באותו הנושא: