התחברות הרשמה

לאמא שלי כבר לא אכפת ממני ואני לא יכולה לעשות עם זה שום דבר

כשלאמא שלי יש חבר (ההורים שלי גרושים) היא בדרך כלל פחות שמה לב אליי אני לא יכולה לעשות עם זה שום דבר כי אני לא יכולה לגרום לה להפרד מחבר שלה במיוחד שאין לי בעיה איתו הבעיה היא איתה כן זרקתי על זה כמה פעמים... זה לא ממש השתנה... בזמן האחרון היא יותר בבית והוא כל הזמן אצלנו, היא פחות מדברת איתי ואני כל הזמן מתלוננת שאנחנו לא עושות כלום ובמקום לעשות עם זה משהו היא יוצאת איתו, הם עושים ביחד הכל ואני נדחקת לצד, היא צועקת עליי המון ומתווכחת איתי על הדברים הכי קטנים ואני לא יכולה להגיד לה כלום כי היא ישר ניהית כוחנית, היא לוקחת את זה בזלזול ואומרת "נו באמת" או מתחילה לבכות ולהגיד שזה אשמתי אני מיואשת באמת, אני יכולה לעבור לאבא שלי (כל השבוע בדרך כלל אני אצלו חצי שבוע) אבל גם איתו אני לא תמיד מסתדרת כי הוא מדבר המון והוא שתלטן... ואם אני אעשה את זה או שאני אגיד לה שאני הולכת לאבא היא תתחיל להיות כוחנית שוב ותקח לי את הטלפון ואת הדברים שהיא קונה לי. מה לעשות? אכפת לי מאמא שלי ואני רוצה שזה יחזור כמו שזה היה לפני שהיא הייתה עם חבר שלה.
5 בנובמבר 2017, 19:01
אמאהוריםיאושבדידותדיכאון    
תשובה אחת
דברי אתה על זה, תסבירי לה שהיא השתנתה לרעה
א
אורה ושמחה
באותו הנושא:
לאף אחד לא אכפת ממני. למישהו אכפת ממכם?
למה לאף אחד לא אכפת ממני?
הוא אמר שלא אכפת לו ממני, מה לענות לו?
איך לגרום לאמא שלי לשנוא אותי, ולגרום לה שלא יהיה לה אכפת ממני?
אמרתי לו "אתה לא מתייחס אליי ולא אכפת לך בכלל ממני"
אף אחד לא באמת אכפת ממני
לאמא שלי יש חבר ערבי והוא גר איתנו ואני מפחדת ממנו מה לעשות?
הסתפרתי לבד, עשיתי טעות יצא לי עקום, ואני לא יכולה להגיד לאמא שלי, מה לעשות?
לאמא שלי כבר לא אכפת ממני ואין לי מה לעשות עם זה תעזרו
לאף אחד לא אכפת ממני אך אחד לא מתקשר אליי לא מתייחס מה לעשות?
איך לדעת אם אכפת לו ממני (אנחנו לא ידידים) לפעמים הוא מראה שכן ולפעמים לא...