2 תשובות
כן, תוכנה טובה, ישנם תוכנות רבות שיוצרות מחיצות ללא צורך בפירמוט, אף פעם אין צורך בפירמוט.
אפשר בפקודה פשוט בשם fdisk ליצור מחיצה, אבל זה בקוד ולא עם ממשק משתמש גרפי.
אפשר בפקודה פשוט בשם fdisk ליצור מחיצה, אבל זה בקוד ולא עם ממשק משתמש גרפי.
יש כאן טיפ מצויין עם תוכנה חינמית ליצירת מחיצות בכונן הקשיח ללא פירמוט - ראה בתגית "יצירת מחיצות, תוכנות חינם".
מערכת סטיפס
באותו הנושא: