5 תשובות
המנהלת והמורים המקצועיים דברים חריגים שעשית
אני שמעתי שזו אגדה אורבנית, יש מצב שזה לא קיים והם סתם עושים את זה כדי להפחיד
מכיתה א יש לך "תיק אישי" ששם יש את התעודות שלך מכל השנים ומכתבים להורים/ התנהגות חריגה שעשית או היית מעורבת בה: כמו מכות בבית ספר, העתקות מבחנים וכו...
התיק הזה כעיקרון נועד לאם תעברי בית ספר או משהו אז שידעו בערך איזה תלמידה את...
** בכל אופן נדיר שמשתמשים בזה ואחרי כיתה י"ב זה כבר לא תקף לכלום חח
בכל אופן אין לך ממה לדאוג;)
אין דבר כזה. זה קיים במשטרה. לא בבתי ספר. מניסיון.
אני למדתי בחו"ל עד לפני 4 שנים ושם כן להיות כזה דבר