תשובה אחת
הווי-פיי קשור לאינטרנט הביתי שלך. אם האינטרנט הביתי לא עובד אז אוטומטית גם לא יהיה וי-פיי.
נסי לפנות למוקד השירות ולברר מולם מה הבעיה.
אם הכוונה במקום ציבורי - יכול להיות שפשוט אין לך גישת וי-פיי שהוא פתוח.
נסי לפנות למוקד השירות ולברר מולם מה הבעיה.
אם הכוונה במקום ציבורי - יכול להיות שפשוט אין לך גישת וי-פיי שהוא פתוח.
באותו הנושא: