3 תשובות
אין טעם עדיף לפרוש מביתספר
החיים מרגשים, מסעירים, מפתיעים, לא צריך להיות כל כך שגרתי. ונורמלי.. כי אז החיים לא זורמים והכל משעמם.. וזה נראה שאין סוף לזה.
תציב לעצמך מטרה בחיים או שאיפה, חלום. משהו שייתן לך הרגשה שיש לך למה לקום בבוקר. ואם יש לך דבר כזה לא תחפש מה הטעם בחיים כי תבין- שהחיים זו מתנה חד פעמית שיכולה להיגמר בשנייה, ולכן עדיף לנצלה עד הסוף
תציב לעצמך מטרה בחיים או שאיפה, חלום. משהו שייתן לך הרגשה שיש לך למה לקום בבוקר. ואם יש לך דבר כזה לא תחפש מה הטעם בחיים כי תבין- שהחיים זו מתנה חד פעמית שיכולה להיגמר בשנייה, ולכן עדיף לנצלה עד הסוף
ליצור, לדחוף, להתעקש, לעצב לך חיים שאת לא צריכה חופשה או סופ"ש מהם!
כרגע את מוגבלת לבית ספר אבל עדיין יש דרכים להכניס כיף לשגרת בצפר: לקום עם מוזיקה, לאכול משהו טעים, לארגן פעילויות אחרי בית ספר שיהיה משהו לצפות לו, להביא אוזניות בבית ספר אם אין לך חברים, להתלבש בצורה שאת אוהבת ומרימה לך את הביטחון, לצאת לבלות בערב, להתאמן אפילו בבית.
החיים זה לא בית הספר והם לא סובבים סביב הבצפר.
אל תתני לבית ספר להפריע לך להנות מהחיים.
בית הספר לא יהיה המרכז של היום שלך אם תמשיכי לעשות כיף ולהנות אחרי.
כרגע את מוגבלת לבית ספר אבל עדיין יש דרכים להכניס כיף לשגרת בצפר: לקום עם מוזיקה, לאכול משהו טעים, לארגן פעילויות אחרי בית ספר שיהיה משהו לצפות לו, להביא אוזניות בבית ספר אם אין לך חברים, להתלבש בצורה שאת אוהבת ומרימה לך את הביטחון, לצאת לבלות בערב, להתאמן אפילו בבית.
החיים זה לא בית הספר והם לא סובבים סביב הבצפר.
אל תתני לבית ספר להפריע לך להנות מהחיים.
בית הספר לא יהיה המרכז של היום שלך אם תמשיכי לעשות כיף ולהנות אחרי.