10 תשובות
גם אני מפחדת.
שואל השאלה:
אז מה עושים?
ובת כמה את?
אז מה עושים?
ובת כמה את?
אם את מפחדת להקבר את יכולה לבקש שיזכרו אותך בדרכים אחרות... יש שריפת גופות כמובן אבל אם את רוצה משהו יותר נחמד יש כאלה שמשאירים גופות באוקיינוס. בכל מקרה אין לך בכלל ממה לפחד, מוות הוא דבר קל ובחלק מהזמן משחרר, כשתגיעי לזקנה תראי שזה לא מפחיד בכלל גם הזקנה וגם המוות.
חיים את החיים.. נהנים מכל רגע ורגע.
אני גם כמוך
כשמתים אז מתים, אין כלום החלק בעולם הזה נגמר, יש אופצייה נוספת: לשמר את הגופה באקווריום במים שככה הגופה תישמר או בקוביית קרח גדולה במקומות קרים כמו גרינלנד וכו'...
הייתה כתבה שאמרו ש: שתי גופות נמצאו בקרחון בשוויץ, 75 שנים לאחר שנעלמו
גופותיהם של מרסלין ופרנסיס דומולין, שנעלמו ב-1942 לאחר שהלכו לחלוב את פרותיהם במחוז ואלה שבשוויץ, נשמרו היטב בקרח. הגופות נמצאו על ידי עובד בעקבות הפשרת חלקים מהקרחון
הייתה כתבה שאמרו ש: שתי גופות נמצאו בקרחון בשוויץ, 75 שנים לאחר שנעלמו
גופותיהם של מרסלין ופרנסיס דומולין, שנעלמו ב-1942 לאחר שהלכו לחלוב את פרותיהם במחוז ואלה שבשוויץ, נשמרו היטב בקרח. הגופות נמצאו על ידי עובד בעקבות הפשרת חלקים מהקרחון
מבין אותך. אבל צריך לזכור שאת חייה עכשיו אז תחיי תעשי משהו.
הקבר? לא יפריע לך. את כבר לא תהיי שיקברו אותך
הקבר? לא יפריע לך. את כבר לא תהיי שיקברו אותך
אי אפשר לדעת מה יהיה אחרי המוות, כל אחד חושב משהו אחר.
אבל זה באמת מלחיץ מאוד.
אבל זה באמת מלחיץ מאוד.
אני גם מפחדת מהמוות, אני חושבת שזה מאוד טבעי לפחד ממשהו שאת לא יודעת מה הוא.
מה עושים? מנסים לחיות כאילו כל יום הוא היום האחרון שלך.
מה עושים? מנסים לחיות כאילו כל יום הוא היום האחרון שלך.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אני מפחדת מהאי קיום הזה.
אני מפחדת מהאי קיום הזה.
באותו הנושא: