4 תשובות
מוזמן לפנות בפרטי אשמח לעזור (:
נסה לעשות משהו שיעודד אותך, לפרוק למישהו
ואי אני מבינה אותך אתה מוזמן לפתוח פרטי אני בדיוק במצב שלך
לדבר עם מישהו זה מספק, אבל אתה עדיין נמצא בתחושת בדידות הייתי מציעה לך לכתוב יומן אם אתה לא אוהב לשתף. ואם כן לדבר עם אנשים בסביבתך זה טוב.. זה יגרום לך לשכוח מהתחושה הזאת.
אבל אם הבדידות או העצבות מגיעות ממישהו צפציפי הייתי מציעה לך ללכת ולפתוח את זה איתו, כי כל עוד לא אמרת לו הוא לא יודע מי זה והוא פוגע בך בלי כוונה.