30 תשובות
כן, זה נורמלי.
הוא לא סתם החזיר שטחים להנאתו, זה היה חלק מהסכם השלום והייתה לזה מטרה טובה. הוא לא היה נגדנו.
ברור שזה לא בסדר.
אלו השטחים שלנו.
זה ממש לא נורמלי, לפחות יש כמה אנשים שבלעדיהם המדינה לא הייתה קיימת, כמו יגאל עמיר אם הוא לא היה עושה את מה שהוא עשה, כנראה שמדינת ישראל הייתה מושמדת כבר
^אז אתה מצדיק את הרצח של רבין רק כי אתה לא מסכים עם הדעות שלו? -__-
הוא האמין שזה לטובת המדינה, שהשטחים האלו יביאו לשלום. זה לא שהוא סתם החזיר אותם לכיף
יגאל עמיר עשה את מה שהיה נכון
וממתי לרצוח מישהו זה המעשה הנכון?
אם זה לא היה קורה אני בספק אם המדינה הייתה קיימת
לדעתי אפילו היה טוב יותר אבל כל אחד והדעה שלו.
גם אם אתה מתנגד לדעות שלו, אתה לא יכול פשוט לקום ולרצוח אותו וזה עצוב שאתה מצדיק רוצח.
יגאל עמיר לא רוצח אלא גיבור
ממתי טרוריסט הוא גיבור?
טרוריסט?! הוא עשה את מה שהיה צריך איך הוא טרוריסט בדיוק?
ההגדרה של טרור זה רצח של אזרח בגלל משהו פוליטי, והוא נרצח בגלל הדעות הפוליטיות שלו.
הוא נרצח בגלל פשעים שהוא עשה, לא בגלל הדעות
רבין לא עשה שום פשע.
זה שאתה מכנה את הסכמי אוסלו כפשע אוסלו זו כבר בעיה שלך, זה לא אומר שהוא עשה פשעים.
הסכמי השלום שהוא עשה לא היו פשע...
וזה נכון שאם הוא היה ראש ממשלה עדיין המדינה לא הייתה קיימת,
אבל יגאל אמיר ממש לא גיבור שהוא רצח אותו.
על הידיים של רבין יש הרבה דם
לא.
אם כבר דם על הידיים, אז יש ליגאל עמיר דם על הידיים ולעוד טרוריסטים כמוהו.
1800 יהודים מתו בגלל רבין, הוא חילק להם נשק, שטחים... בושה
1800 יהודים מתו בגלל רבין? מקור?
אם הם לא היו יהודים,
היה אכפת לך שמתו?
או שבגלל שהם יהודים אתה מחפש להגיד את זה?
ברור שאכפת לו רק בגלל שהם יהודים. -__-
קחי לך את התוצאות של פשע אוסלו
נתחיל מזה שהפיגועים האלו לא היו בגלל רבין.
גם עכשיו יש לנו פיגועים ואנחנו ממש לא בהסכם שלום איתם, אז עכשיו את מי נאשים?
לרבין היו כוונות טובות והרבה דברים קרו אחרי שהוא נרצח, אז להביא את האינתיפאדה השנייה כדוגמה זו לא חוכמה.
זה קרה בגלל הסכם אוסלו
כן היו פיגועים בגלל הסכם אוסלו אבל היו פיגועים גם בלי ההסכם הזה, ואם רבין לא היה נרצח אולי היינו יכולים לחיות בשלום והיו יכולים להיות הרבה פחות פיגועים עד היום.
הכינוי גנוב, טעות.
האינתיפאדה השנייה התחילה אחרי רצח רבין.
ובקשר לפיגועים שבגלל הסכם אוסלו - כבר התייחסתי לזה.
אתה לא, אבל דין כן.
ואתה "תיקנת" אותי ואמרת שהפיגועים התחילו כשרבין עוד היה בחיים, ואני לא אמרתי שלא היו פיגועים בגלל הסכם אוסלו. מה שכן אמרתי, שהאינתיפאדה השנייה הייתה אחרי הרצח שלו.
אז לא הבנתי בשביל מה ה"תיקון" שלך היה נחוץ אז הסקתי מזה שהתבלבלת ואמרתי לך שהאינתיפאדה התחילה אחרי הרצח.
אני לא חושבת שהיה נגרם יותר נזק אם הוא היה נשאר בחיים, אבל כנראה שאף פעם לא באמת נדע.
ואפשר בבקשה קישור להצהרה שלו שזה חלק מתוכנית השלבים?