7 תשובות
תעשי עוד תרגילי בטן חוץ מכפיפות
יש מאות
יכול להיות- קחי בחשבון שאוליי את לא עושה נכון את הכפיפות בטן לדוגמא ואז יקח לך יותר זמן אם ביכלל
תראי אם בכללי לא רואים לך קוביות יקח לך פחות מחצי שנה לראות שיפור טוב.
ממליץ לך לעשות עוד סוגי תרגילים.
לי לא ראו את הקוביות ואחרי 6 חודשים של אימונים רואים לי את הקוביות אבל לא כל כך.
מצטער לאכזב בשביל תוצאות אמיתיות צריך לעבוד קצת יותר קשה.
אני אתן כמה דברים כלליים, שימי לב שאת בגירעון קלורי קל כל הזמן, כלומר מכניסה קצת פחות ממה שאת מוציאה.
הליכה זה לא אירובי מספק. ריצה, קפיצה בחבל וכו כן.
כפיפות בטן זה לא מספיק, זה תרגיל מאוד פשוט וקל, אני ממליץ להמשיך הלאה לדברים שיפתחו את הבטן יותר.
בנוסף שמירה על אחוזישומן נמוכים, אם האחוזי שומן שלך גבוהים לא יראו קוביות גם אם תקרעי את הבטן כל יום.
צריכה גבוהה של חלבון בשביל לבנות מסת שרירי.
לשים לב שאת לא מרעיבה את עצמך או מורידה יותר מידי כי אז הגוף יפרק שריר במקום לבנות ותגידי ביי ביי לקוביות.
בהצלחה.
למה את צריכה קוביות בבטן להיות שרירית?
גברברון
זה לא טוב לעשות תרגיל אחד ויחיד כי הוא לא באמת עובד על כל השרירים.

אירובי מבטל את החיטוב, זה ידוע. הוא מוריד מהשומן של הגוף.

אל תעשי את שניהם באותו הזמן אם את רוצה להתחטב, חכי שתתחטבי ואז תכניסי לעתים רחוקות אירובי.

בכללי אני התאמנתי כל יום ואכלתי בריא והיו לי פסים יפים הצדדים הבטן תוך שבועיים.
אירובי וחיטוב מבטלים אחד את השני, נכון. כיוון שאירובי שורף גם שריר, אבל העניין הוא שכשאתה בהתחלה הגוף משחק בין המצבים האלו ולכן אין צורך לייחס לאפקט הזה חשיבות כל עוד הגירעון הקלורי הוא מאוד קל.