התחברות
הרשמה
בנות אם אני אשתמש בקרם של ויט על הפנים זה יהיה רע ולא מומלץ?
28 באוקטובר 2017, 16:45
קרמים
הסרת שיער
Veet
תשובה אחת
אל תעשי את זה.
Marcelo (בת)
באותו הנושא:
בנות אחרי שאתן מתקלחות אתן מורחות קרם גוף או רק קרם פנים?
קרם פנים להבהרת עור שחום - זה בסדר אם אשתמש בקרם פנים להברת כתמי עור למרות שאין לי כתמי עור? אני רוצה כי אני שחומה.
בנות? מי משתמשת בקרם לחות לפנים איזה קרם?
קרם פנים לבנות 40 פלוס - לנשים בשנות 40 איזה קרם פנים טוב אתן משתמשות, נגד קמטים ומראה טוב לפנים, חלק המליצו על שיש סרום, או רטין A. בקיצור אני מבולבלת?
בנות שיש להן עור פנים שומני, באיזה קרם לחות וסבון פנים אתן משתמשות ובאיזו תדירות?
אם אני אשתמש באותו קרם גוף כל הזמן זה יהפוך לריח גוף שלי?
זה בסדר להשתמש בקרם ידיים כקרם פנים?
לפני ששמים BB קרם צריך לשים קרם פנים רגיל?
איך להכין קרם בצבע שחור לעוגה? אם אני אשתמש בצבע מאכל זה לא יהיה אפור בגלל הקרם הלבן?
קרם לחות נגד קמטים יהיה אפקטיבי כמו קרם לחות רגיל לפנים?
נגמר לי סבון הפנים, אם אני אשתמש יום אחד בסבון רגיל (סבון רחצה) זה לא טוב?