5 תשובות
לא אוכלים רק את הבפנים.
לא וגם לא את הגרעין, חותכים לחצי, מועכים עם מזלג, שמים לימון ובתיאבון!
לא
את חותכת אותו לחצי
את חותכת אותו לחצי
לא
no sweetheart
באותו הנושא: