11 תשובות
כן. תכנית מעניינת
אהבתי ולאט לאט נמאס
אנונימי
לא. למה? כי זה לא הסגנון שלי והסדרה לא טובה לדעתי.
ברור, היא בהרבה יותר טובה מגאליס ונעלמים (תוכניות דומות)
כשהייתי קטנה אהבתי כי זה עניין אותי
סדרה ישנה ונחמדה :)
לא משהו מיוחד, אבל סדרה נחמדה
כן כשהייתי קטנה ממש אהבתי אותה בקטע אחר חחח
אנונימית
לא
סדרה לא מעניינת
לא, לא מעניינת.
סדרה מעניינת עם שחקנים טובים שכיום כל אחד המשיך לדרכו במשחק
עובדה שגאליס נעלמה והחממה ממשיכה להצליח בנטפליקס גאווה
אנונימי