3 תשובות
ככה זה אצל כולם. אם היה אפשרות שהמראה תצלם, כולנו היינו נראים ממש טוב בתמונות.
חח כן, ככה זה עם המצלמה הקדמית
ולהאמין למראה ברור
ולהאמין למראה ברור
יאפ
באותו הנושא: