3 תשובות
ככה זה אצל כולם. אם היה אפשרות שהמראה תצלם, כולנו היינו נראים ממש טוב בתמונות.
חח כן, ככה זה עם המצלמה הקדמית
ולהאמין למראה ברור
יאפ