6 תשובות
"אחלה"
נעזוב את זה שאני לא אוהב מסיבות ובחיים לא הייתי במסיבה/מועדון כלשהו /:
נעזוב את זה שאני לא אוהב מסיבות ובחיים לא הייתי במסיבה/מועדון כלשהו /:
אנונימי
מתה
סתם הייתי נעלבת ולא מדברת איתם עד שיתנצלו ויסבירו למה
סתם הייתי נעלבת ולא מדברת איתם עד שיתנצלו ויסבירו למה
מודה שלא הזמינו אותי.
אני אנקום בהם!
סתם. שיהנו אני בכל זאת לא טיפוס של מסיבות
סתם. שיהנו אני בכל זאת לא טיפוס של מסיבות
הם היו חוטפים ממני מזה הדבר הזה לא לקרוא לי? לא זה יקרה אי פעם..
כלום, מה אפשר כבר לעשות..?
באותו הנושא: