7 תשובות
מה זה הספאם הזה
התגיות... וואו.
לא רואים אותה- נפתרה הבעיה... (מה גם שלדעתי באופן כללי זה לא כזה ביג דיל)
לא רואים אותה- נפתרה הבעיה... (מה גם שלדעתי באופן כללי זה לא כזה ביג דיל)
על מה המינוסים זה הספאם הכי שקוף שיש התגים דבילים והתמונה לא קשורה..
ומה אתם אומרים לה איך להסתיר היא אמרה שלא רואים אותה בגלל השיער
ומה אתם אומרים לה איך להסתיר היא אמרה שלא רואים אותה בגלל השיער
שואל השאלה:
זה לא ספאם... -_-
זה לא ספאם... -_-
אנונימית
תסתירי עם פלסטר
אם היא לא סימטרית או מדממת בלי סיבה תלכי לרופא עור, אחרת תתעלמי
אם זה לא תסכל אותך עד עכשיו את לא צריכה להתייחס לזה עכשיו.
לא רואים את זה ואת בעצמך אמרת. הכל בסדר. זה טבעי
לא רואים את זה ואת בעצמך אמרת. הכל בסדר. זה טבעי
באותו הנושא: