חלמתי כאילו אני ואחיות שלי טיפלנו כזה באיזה אישה מבוגרת ואז אמא שלי אמרה הלוואי שבה היינו מטפלות ככה ואז היא אמרה שחלילה יש לה רק חודש ובחלום אמרתי לה לא נכון והיא אמרה שככה אחותי חלמה לפני שנה אז עוד חודש והתחלתי לבכות בהיסטריה בחנות בגדים שעבדתי בה , עכשיו אני אומרת אולי זה רק שיחזור כי בחנות בגדים אתמול חזרה לעבודה אישה שחזרה מהאבל על אמא שלה וכן חשבתי על זה הרבה אתמול יש מצב שזה סתם שיחזור ?בבקשה תענו מתחננת