9 תשובות
אוקיי כואב רק אחרי שמהדקים את החוט (לא לכולם זה כואב), כששמים ממש לא כואב זה יותר מוזר כזה בפה. אחרי זה כן כואב כי פתאום מרגישים לחץ על השיניים שלא היית רגילה אליו, לפעמים יורד דם מהחניכיים אבל לא משהו רציני. בסופו של דבר זה לא כזה נורא
כואב קצת אחרי המתיחות לכמה ימים ואז זה נרגע
בעיקרון לא אמור לרדת דם אבל לפעמים הוא שורט את החניכיים ואת השפה בתוך הפה אז זה קצת כואב גם
וזה משתנה מאדם לאדם בכמות הזמן שצריך את הגשר
בעיקרון לא אמור לרדת דם אבל לפעמים הוא שורט את החניכיים ואת השפה בתוך הפה אז זה קצת כואב גם
וזה משתנה מאדם לאדם בכמות הזמן שצריך את הגשר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת מתיחות..?
מה זאת אומרת מתיחות..?
אנונימית
יענו אם השיניים שלך עקומות אז זה מותח את השן (מושך) למקום שלה ושהן תהייה ישירה קיצר זה פשוט מזיז את השיניים
וכל חודש הרופא שיניים מחזק את הברזל של הגשר ובהתחלה זה כואב לאיזה שבוע אבל אז מתרגלים לזה במהירות
וכל חודש הרופא שיניים מחזק את הברזל של הגשר ובהתחלה זה כואב לאיזה שבוע אבל אז מתרגלים לזה במהירות
כואב ממש לא כששמים אלא אחרי איזה שבוע כשמיתרגלים וכשמורידים קצת.. וכשמנדקים את החוט..
יורד דם כששמים וכשמורידים..
בגדול אבל זה סבבה.. לא נורא..
אה וממש חשוב לצחצח ממש ממש טוב כי אחרת יש דלקת חניכיים ממשש בקלות ומהר..
זה גם תלוי ממש עד כמה שהשיניים שלך ישרות..
יורד דם כששמים וכשמורידים..
בגדול אבל זה סבבה.. לא נורא..
אה וממש חשוב לצחצח ממש ממש טוב כי אחרת יש דלקת חניכיים ממשש בקלות ומהר..
זה גם תלוי ממש עד כמה שהשיניים שלך ישרות..
כאשר מדביקים את הגשר לשיניים ושמים את החוט זה לא כואב, לאחר כמה שעות זה מתחיל לכאוב (פתאום מרגיש ממה כואב ללעוס) ואז אחרי כמה ימים זה כבר לא כואב בכלל, ההרגשה הזאת תחזור על עצמה כל פעם אחרי שמעדקים את החוט...
תלוי אצל מי (אם יורד דם), נגיד אני עברתי סוג של ניתוח קטן כדי להסיר איזה חתיכה מהבשר בין השיניים וזה לא כאב, עשו לי שם הרדמה (הזריקה קצת כאבה אבל ניסבל) ולא הרגשתי כלום כמה שעות ואז כשההשפעה של ההרדמה הפסיקה לפעול כאב לי לחייך ולצחוק ואחרי שבוע ככה הכאב הפסיק.
לתשובה שמעלי, למה יורד דם? אני עשיתי ולא ירד לי דם... זה כולה להדביק קוביות כאלו על השיניים ואז על הקוביות שמים חוט, זה לא כאילו מחברים את הגשר לחניחיים...
תלוי אצל מי (אם יורד דם), נגיד אני עברתי סוג של ניתוח קטן כדי להסיר איזה חתיכה מהבשר בין השיניים וזה לא כאב, עשו לי שם הרדמה (הזריקה קצת כאבה אבל ניסבל) ולא הרגשתי כלום כמה שעות ואז כשההשפעה של ההרדמה הפסיקה לפעול כאב לי לחייך ולצחוק ואחרי שבוע ככה הכאב הפסיק.
לתשובה שמעלי, למה יורד דם? אני עשיתי ולא ירד לי דם... זה כולה להדביק קוביות כאלו על השיניים ואז על הקוביות שמים חוט, זה לא כאילו מחברים את הגשר לחניחיים...
ביום ששמו לי, כאב לי כי הגשר חתך לי את השפתיים.
עכשיו לא כואב, חוץ מהפעמים שמחזקים לי את החוט.
וגומיות זה קצת מכאיב..
אף פעם לא ירד לי דם בגלל הגשר
וזה משתנה. כל אחד שם גשר לתקופה אחרת
עכשיו לא כואב, חוץ מהפעמים שמחזקים לי את החוט.
וגומיות זה קצת מכאיב..
אף פעם לא ירד לי דם בגלל הגשר
וזה משתנה. כל אחד שם גשר לתקופה אחרת
כששמים את הגשר זה לא כואב אולי טיפה רק בגלל שהפה פתוח חצי שעה
אחרי שאת שמה את הגשר את תרגישי לחץ בשיניים ואת לא תוכלי לאכול בימים הראשונים אחרי זה כבר לא יכאב אולי כשיחליפו לך חוטים וזה טיפ טיפה ידקור את החניכיים
תתחדשי!
אחרי שאת שמה את הגשר את תרגישי לחץ בשיניים ואת לא תוכלי לאכול בימים הראשונים אחרי זה כבר לא יכאב אולי כשיחליפו לך חוטים וזה טיפ טיפה ידקור את החניכיים
תתחדשי!
בפעם הראשונה לי זה כאב לשלוש שעות
בפעם השניה לשעה
ויותר בכלל לא כאב לי.
את המתיחות אני מרגיש רק עד אחרי חצי שעה.
בפעם השניה לשעה
ויותר בכלל לא כאב לי.
את המתיחות אני מרגיש רק עד אחרי חצי שעה.