9 תשובות
זה יבוא כשזה יבוא. אם תנסי לחפש את זה בכוח, יהיה לך יותר קשה למצוא.
יש משפט שאומרים שלא צריך לחפש, הוא יבוא לבד.. אני דיי מאמינה בו. את לא צריכה להשקיע מאמצים בלמצוא חבר, כאילו ברור שהוא לא יבוא לגמרי לבד, אבל את לא צריכה לחפש הרבה, ובטח שלא להתייאש.. ברגע הנכון זה יגיע
אני בדיוק מוכר.
אתה מוכר גם את עצמך?
אנונימית
למה לך להצטער?
יותר טוב בלי חבר שזה רק להעביר את הזמן שאחר כך נפרדים ממנו ויש עוגמת נפש.
אלא אם כן זה מישהו קבוע שתתחתני איתו שזה אחד לכל החיים וזה דבר אמיתי.
אנונימי
תמכור לי
אנונימית
לאנונימיות, אולי.. (:
אממ אני גם מוכר את עצמי חח f:
על זכוכית מגדלת שמעת?
באותו הנושא: