9 תשובות
אצלי שעת אפס כל יום מ-7:40
: (
: (
לי אין שעת 0
אבל זה מ7:30 אם אני לא טועה כי הלימודים מתחילים ב8:15
אבל זה מ7:30 אם אני לא טועה כי הלימודים מתחילים ב8:15
שואל השאלה:
אצלנו זה מ7:45 והשעה הראשונה זה ב8:25
אצלנו זה מ7:45 והשעה הראשונה זה ב8:25
אנונימי
אין לי שעת אפס בבית ספר
אני כבר לא לומדת אבל אצלי שעת אפס הייתה ברבע לשמונה עד שמונה וחצי
אין לי שעת אפס
7:45 ויש לי ארבעה ימים בשבוע
גם אצלנו זה מ7:45 אז 8:25, אולי אתה איתי בבית ספר? (:
ואין לי כמעט שעות אפס.
ואין לי כמעט שעות אפס.
א. תבדקו בחוזר מנכ"ל, שעת 0 זה לא חוקי.
ב. אני לומד בבית ספר על-אזורי, אז אין לנו שעת 0 והלימודים מתחילים ב8.
ב. אני לומד בבית ספר על-אזורי, אז אין לנו שעת 0 והלימודים מתחילים ב8.