2 תשובות
גם אני ככה.. צריך ללמוד לא להיבהל כשמראים לך שאוהבים אותך ולהחזיר אהבה ( אני בורחת ) תנסי לא לברוח וכן להישאר ולהראות שאכפת לך (:
לנסות לדבר יותר עם אנשים... לנסות יותר להביא את מה שאת רוצה להגיד, את עמדתך... את סוג של ביישנית וזה לא רע...
באותו הנושא: