10 תשובות
לא. הייתי מנסה לשמור על מרחק בניהם, אבל לא הייתי זורקת או מוסרת.
זה ממש קשה אבל לא.. הייתי מוצאת איזה שהוא פיתרון.
מה פתאום לזרוק חיית מחמד לרחוב?! מה אני חסרת לב שאתן לו/לה לגוועה ברעב ובצמא?!
ממש לא, הייתי שמה אותו במרפסת עד שהחבר ילך. פעם היה לי כלב והוא גדל במרפסת אז זה לא ביג דיל
ממש ממש לא
הכלב שלי הוא הילד שלי מבחינתי. הוא משפחה.
כמו שאת לא תזרקי את אח שלך לרחוב כי הוא והחבר שלך לא מסתדרים, גם לא זורקים בעל חיים.
אם בן הזוג שלי היה מבקש לעשות דבר כזה הייתי זורקת את הבן זוג.
זה טראומה נוראית לחיה! הייתי מנסה להרחיק אותם אחד מהשני, זה לא כזה קשה.
אבל אם אני חייבת לבחור (לא הייתי עושה את זה, רק בשביל השאלה) אז למסור למישהו שאני סומכת עליו.
מאוד תלוי ברמת האלרגיה... אם נגיד זה רק הוא נוגע בו אז אני אדאג שהחיה לא תיגע בו...
אם זה מצב של אי אפשר להיות באותו בית סביר להניח שלא הייתי מזמין אותו אלי