6 תשובות
אולי אני מפחד מלקבל "לא" מבחורה
יכול להיות שאתה מרגיש מאויים מהן.
יש לה מעמד
אנונימי
הן בדרך כלל מאיימות,
זה מפחיד להתחיל לדבר עם בחורה יפה או ליצור איתה קשר עין...
זה מפחיד להתחיל לדבר עם בחורה יפה או ליצור איתה קשר עין...
מבין אותך עומד מולן ולא מתפקד קופא במקום ולא יודע איך להגיב
אנונימי
כל התגובות למעלה נשמעות נכונות.
ןגם היה מחקר שהרבה פחות ניגשים לבנות יפות.
ובדיוק עלה לי לראש השיר של ואנס ג'וי riptide כי הוא שר שם i'm afraid of pretty girls and starting conversations חחח
ןגם היה מחקר שהרבה פחות ניגשים לבנות יפות.
ובדיוק עלה לי לראש השיר של ואנס ג'וי riptide כי הוא שר שם i'm afraid of pretty girls and starting conversations חחח
באותו הנושא: