4 תשובות
אם את קונה בדיוטי פרי בארץ יכולים לקחת לך על זה עמלה (כסף), עדיף לקנות בחו"ל, ושאת חוזרת תגידי שזה שלך.
אני הייתי ממליץ לך על האייפון 8 או אקס שניהם טלפונים מעולים והמצלמה שלהם הכי טובה מכל הטלפונים שבשוק, פשוט איכות מדהימה.
שואל השאלה:
הסיבה היחידה שאני מעדיפה נראלי לקנות בארץ בדיוטי פרי זה כי אם משהו קורה יש לי על זה אחריות בארץ (ואני נוטה לשבור טלפונים) ואם אני קונה בחול יצא לי אולי בלי זול ובלי עמלה אבל לא יהיה לי אחריות. וחשבתי על גלקסי אבל אני לא יודעת איזה גלקסי הכי טוב ומומלץ?
אנונימית
כמובן שהכי חדש... והגלקסי נוט 8 טלפון שהוא גם חזק, מצלמה מעולה וחיי סוללה ארוכים.
תיקני אייפון 8 או 8+ וזה לא משנה איפה את קונה אייפון כי בכל מיקרה יש לך עליו שנה אחראיות מאפל