3 תשובות
חבר זה בקטע רומנטי
אנונימית
חבר זה בקטע רומנטי
ידיד זה סתם מישהו שאת אוהבת לדבר או להיות לידו, ולא יותר מעבר לזה.
ידיד זה סתם מישהו שאת אוהבת לדבר או להיות לידו, ולא יותר מעבר לזה.
בדיוק.
לפעמים גם מכנים מישהו שהוא ידיד טוב יותר בתור "חבר טוב", פשוט נשמע קרוב יותר.
לפעמים גם מכנים מישהו שהוא ידיד טוב יותר בתור "חבר טוב", פשוט נשמע קרוב יותר.
באותו הנושא: