9 תשובות
איך זאת התנשאות אשכנזית?
זה פשוט בגלל שאלו ארצות מזרח ובגלל זה קוראים לכם מזרחים, מה מתנשא כאן אני לא מבינה.
זה פשוט בגלל שאלו ארצות מזרח ובגלל זה קוראים לכם מזרחים, מה מתנשא כאן אני לא מבינה.
שואל השאלה:
איך בדיוק מרוקו, תוניסיה וכ'ו הם ארצות מזרח? הסתכלת פעם על מפת העולם?
איך בדיוק מרוקו, תוניסיה וכ'ו הם ארצות מזרח? הסתכלת פעם על מפת העולם?
אנונימית
שואל השאלה:
מצחיק שמרוקו היא הרבה יותר מערבית מאשר רוסיה ופולין המזרחיות.
מצחיק שמרוקו היא הרבה יותר מערבית מאשר רוסיה ופולין המזרחיות.
אנונימית
הכוונה למזרח התיכון -__-
שאומרים מזרחים מתכוונים לכל מי שלא בא מאירופה.
אבל הכוונה למזרח התיכון, כל המדינות כמו סוריה, לבנון, עיראק וכו' הן במזרח התיכון.
ארצות אירופה לא...
ואיך את מפרשת את זה להתנשאות, זה לא מובן.
ארצות אירופה לא...
ואיך את מפרשת את זה להתנשאות, זה לא מובן.
שואל השאלה:
אני רואה את זה בתור התנשאות בגלל שהאשכנזים מתכחשים לזה שיש להם שורשים מזרח תיכוניים!
אני רואה את זה בתור התנשאות בגלל שהאשכנזים מתכחשים לזה שיש להם שורשים מזרח תיכוניים!
אנונימית
אני רואה את זה בתור שטות אין מזרחי אשכנזי העיקר שאנחנו מעם ישראל.
אני מזרחית ואני ממש לא רואה בזה התנשאות
ודרך אגב מזרחים נחשבים לכל היהודים שגרו פעם במקום שבו שלט האיסלם
בגלל זה למשל יהודי ספרד נחשבים למזרחיים כי פעם כשהאיסלם עלה הוא כבש את המקום
ודרך אגב מזרחים נחשבים לכל היהודים שגרו פעם במקום שבו שלט האיסלם
בגלל זה למשל יהודי ספרד נחשבים למזרחיים כי פעם כשהאיסלם עלה הוא כבש את המקום
באותו הנושא: