6 תשובות
שואל השאלה:
אין לי כלום ולא גילחתי שום דבר.. זה מעקצץ בכל הגוף..
אין לי כלום ולא גילחתי שום דבר.. זה מעקצץ בכל הגוף..
אנונימי
בגלל החום.
כי בטח התקלחת במים רותחים.. זה קורה.. זה יעבור עוד מעט
יכול להיות שאת/ה אלרגי/ת לסבון הזה..
תנסה להשתמש בסבון אחר..
תנסה להשתמש בסבון אחר..
או שגילחת או שיש לך עקיצות
שואל השאלה:
מגרד*
מגרד*
אנונימי