6 תשובות
אויש, זה לא ממש "רק".
לא נורא, פעם ב.. זה סבבה.
שואל השאלה:
אויש, זה ממש כן רק..
כי יש כאלה שהולכוצ עם אפיור מלא
אייליינר
ברונזר
צלליות
..
אז מה ששמתי זה ממש כן רק אז יאללה
אנונימית
חח בעיה שלך. ביקשת תשובה וענו לך.
שואל השאלה:
כבר פידרתי..
אנונימית
כן את יכולה להוריד ממש מעט עם טישו אם זה נראה ממש כבד..
אבל בעיקרון ממש סבבה ותעשי מה שעושה לך טוב
רק...
ביבי קרים זה סוג של מייקאפ רק מוכרים לכם שזה לא אותו דבר
לשים יותר מדיי זה נראה כבד
זה כל הקטע של ביבי קרים שהוא לא נראה כבד ואם שמת הרבה זה יראה מוגזם
תורידי מזה