3 תשובות
איזה סדרה?
האמת שאהבתי את הקונספט, זה מעניין
ולמי שמעלי^ קוראים לה "הקופסא"
שואל השאלה:
נראה עלוב קצת לא? זה מושקע והרעיון סבבה אבל אני חושבת שזה לא מספיק טוב ומקצועי
בן אדם מעשן מולך סיגריה זה לא מכבד אותך אתה בתוכנית.. ועושים מזה צחוק
אנונימית