6 תשובות
זה יקרה כשזה יקרה, אין מה ללחוץ על זה לקרות...
וגם אל תקפצי על זה בשניה שתהיה לך בת זוג.
לכל דבר יש זמן משלו.
אני ביא ולא היה לי חבר ולא התנשקתי גם.. זה באמת מרגיש שאני קצת "מאחורי כולם" אבל אין לי מה לעשות ממש.. שזה יגיע זה יגיע..
אני לא אקפוץ על מישהו אקראי ברחוב כדי להגיד שכבר התנשקתי
אנונימית
אני שמיניסטית ולכל החברות שלי שלי יש מישהו, בחיים לא יצאתי עם אף אחד... תני לזה זמן כל דבר מגיע בזמן הנכון, אל תדאגי חחח בנתיים נהיה בודדות ביחד:')
יבוא לך גם בו זוג
אני תאמת לא ממהרת לשום מקום... חבר מבחינתי כרגע זה יציאה לסרט ואוכל... ויכול להיות שזה גם יתפתח בעתיד... אולי אני לא "כמו כולם" אבל אני שלמה עם ההחלטות שלי..
אני בכיתה יא' ולא הייתה לי חברה.
כן יש איזשהי הרגשה שנשארתי מאחורי רוב קבוצת הגיל שלי, אבל עם העומס כרגע אני פחות רואה את זה קורה.
כשירד העומס אני אנסה לצאת עם מישהי.
לכותבת השאלה, אם את מרגישה שאת רוצה מישהו/י, ומחבבת מישהו, נסי לרמוז או להציע לו, זה לא מוריד ממך. ואם אין מישהו שאת רוצה להיות איתו בקשר כזה, אז יבוא הזמן ומישהו יבוא. העיקר לא לחשוב שלילי.