3 תשובות
שואל השאלה:
ואם לא ישימו עלי כי כל אחד יהיה תקוע עם עצמו, זה טיול של כל הארץ. תהרס היום הולדת..
אנונימית
למה באסה? גם אני חגגתי יומולדת בטיול שנתי, זה הכי כיף בעולם, עם כל החברים
זה בקטנה, תחגגי עם החברים שלך.