5 תשובות
את בכלל לא שוקלת המון כי את בתת משקל...
ומה הגובה של חברות שלך? יש השוואה ביחס לגובה ולמשקל, אם הן גבוהות יחסית ורזות - אז הן באמת שוקלות ממש קצת. אבל אם הן הרבה יותר נמוכות ממך אז אפשר להבין.
אתן רק בנות 12, חכו אתן עוד תגבהו ותאכלו:)
ובאמת שאין לך מה להרגיש לא בנוח איתן, כל אחד והמשקל שלו.
ומה הגובה של חברות שלך? יש השוואה ביחס לגובה ולמשקל, אם הן גבוהות יחסית ורזות - אז הן באמת שוקלות ממש קצת. אבל אם הן הרבה יותר נמוכות ממך אז אפשר להבין.
אתן רק בנות 12, חכו אתן עוד תגבהו ותאכלו:)
ובאמת שאין לך מה להרגיש לא בנוח איתן, כל אחד והמשקל שלו.
את לא בתת משקל
אני בת 12 - מטר 1.62 ושוקלת 43
והדיאטנית אמרה לי שזה תקין
אני בת 12 - מטר 1.62 ושוקלת 43
והדיאטנית אמרה לי שזה תקין
אנונימית
שואל השאלה:
באמת? כי זה חשוב לי שלא יגידו סתם והכל.
באמת? כי זה חשוב לי שלא יגידו סתם והכל.
אנונימי
וואו. את בתת משקל o:
המון? את צריכה לעלות לפחות עוד 2-3 קילו.
באותו הנושא: