37 תשובות
ספורט+דיאטה
אל יהושע השמנת יתר היא מחלה
שואל השאלה:
אני שוקלת 59
אנונימית
שואל השאלה:
זה מוגזם?
אנונימית
היא רושמת שהיא שמנה כנראה שמדובר בהשמנת יתר חוץ מזה שמשקל נורמלי נראה יותר טוב אינסטינקטיבית לבני אדם ולא אף אחד לא רוצה להראות רע
את שוקלת 60 XD את כנראה אפילו לא מלאה מה הגובה שלך ובת כמה את?
שואל השאלה:
ואו איך את שוקלת 42 את אוכלת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אפסיק לאכול כדי להוריד 10 קילו
אנונימית
אל שואלת השאלה מה הגןבה והגיל שלך?
לך תדע מה הגובה של שואלת השאלה
שואל השאלה:
יהושוע שתדע שאתה בן אדם מדהים
אנונימית
שואלת השאלה מה הגובה שלך?
לכל הבנות שכותבות לי שאני לא בסדר כי כתבי כמה אני שוקלת זה בגלל שאני נמוכה מאוד (מטר 40) אז בבקשה די.
לא אמרתי לה להפסיק לאכול ואני חושבת שאני לא צריכה להתנצל שכתבתי מה המשקל שלי.
משקל זה יחסית לגובה וזה גם קשור לגנטיקה אל תדאגו אני אוכלת מלא הכל בסדר אני לא מרעיבה את עצמי הוא משהו.
וגם אמא שלי כמוני (גנטיקה)
דיאטה חייבים לעשות אם השגחה כדאי לא לגרום לנזק ממליצה לך לפנות לדיאטנית שתבנו ביחד תפריט מסודר ותשלבי אם זה ספורט.
בסך הכל יש לי כוונה טובה אז תפסיקו לצאת עלי כי זה לא נעים.
אני מצטערת לא חשבתי שזה כזה נורא... משקל צריך להיות ביחס לגבוה ביחס לגובה שלי אני שוקלת סבבה
מה הקשר יואו
זה לא שהיא גבוהה ושוקלת 42
היא ציינה לך שהיא נמוכה ושזה גנטיקה
אם היא רוצה להעריב את עצמה זה לא אשמתנו
אנונימית
שואל השאלה:
נהנת מהחיים אל תרגישי רע את לא עשית משהו שיגרום לנזק הכל בסדר את מדהימה
אנונימית
אני לא מרעיבה את עצמי אני בסדר גמור
זה לא דבר רע לרצות לשנות בעצמך דברים.. כשאני לא אהבתי את החצ'קונים שלי טיפלתי בהם ואני ממש מרוצה מאיך שאני נראית..
כל עוד מה שאת תעשי היה במידה ולא מוגזם
כשאמרתי את המשפט האחרון התכוונתי לשואלת השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
חד קרן איך טיפלת בהם?
אנונימית
חד קרן בול!
שואל השאלה:
איש הגבעות אתה צודק
אנונימית
שואלת את השאלה (אנונימית) אני שמחה שלפחות את מבינה שאני רק רוצה לעזור וזה מה שחשוב.
תבני לעצמך תפריט מסודר אם דיאטטית אבל תדעי שמותר לנשנש מדי פעם זה בסדר.
ותתאמני תעשי הליכות של חצי שעה זה ממש כיף אם מוזיקה אני ממליצה מאוד זה מרגיע גם.
מה הגובה שלך? אולי את במשקל תקין ומחפשת להתחטב? אם זה במצב שאת רוצה רק להתחטב את אימוני כוח, כפיפות בטן, סווקאים תרגילים כאלו. בשום פנים ואופן לא להרעיב את עצמך! זאת לא הדרך בסופו של דבר את תעלי כפול ממה שהורדת, שמיקרים מסויים זה יכול לגרום גם להפרעת אכילה. אז תעשי לי טובה ותחסכי את זה מעצמך!
כמו שאמרתי, תרגילים לחיטוב.
בהצלחה!
אוי כמה חרא בנאלי קראתי פה נו בחית מזה הסצנות האלה בעיקר יהושוע הצחיק אותי חח.. כמה צביעות.. ולשאלה. אם את רוצה להרזות ויש לך מספיק רצון תעשי את זה אבל לא באופן שיפגע לך בבריאות.. את כל המידע אפשר למצוא באינטרנט
1. שלא תעזי להפסיק לאכול!
כך הגוף שלך ירגיש בסכנה ויתחיל לאגור שומן וברגע שתאכלי את תשמיני פי 2 ממה שהיית אמורה. אז סתם חבל.

2. אין מה לעשות, בשביל לרזות ולשמור על זה לאורך זמן צריך ס ב ל נ ו ת.
אם את תתחילי כל מיני דיאטות כאסח אז כן, את אולי תרדי במשקל אבל את תרדי במסת שריר ולא באחוזי השומן אז סתם חבל ובנוסף לכל את תעלי הכל בחזרה שתתחילי לאכול כרגיל.

3. אני בגובה 153 שוקלת 43 ועד לפני ארבעה חודשים שקלתי 51.
איך ירדתי? ספורט ותזונה נכונה.
תעשי מנוי לחדר כושר, תבקשי מדיאטנית שתבנה לך תפריט.
תספקי לגוף שלך מה שהוא צריך. אל תפסיקי לאכול פחמימות או שומנים כי הגוף שלך זקוק לזה!
הגוף שלך צריך גלוקוז וברגע שתמעיטי באכילת פחמימות הגוף שלך יצטרך לפרק תאי שריר בשביל גלוקוז, זה מה שאת רוצה? לרדת במסת שריר?

לרדת במשקל ולהתחטב זה תהליך שלוקח זמן.
כל מה שאת צריכה זה להתמיד לעשות כושר ולאכול נכון, לבוא עם מוטיבציה לאימונים ולחכות בסבלנות.
אני מבטיחה לך שלאט לאט תראי תוצאות.


נ. ב - מה הגובה שלך?
אנונימית
מה הלך פה כשלא הייתי
סדרת דרמה
אנונימית
הלכתי לרופא עור והיא הביאה לי מרשם לדואק. מעבר לזה אני משתדלת להקפיד על תזונה נכונה ובלי הרבה שומנים.
יהושע.
השמנת יתר זה לא בריא, לא רק שזה לא יפה.
זה בכלל לא קשור למה שהחברה קבעה.
שואלת השאלה את נורמלית?
59 זה בכלל לא עודף משקל (לגיל 5 כן, אבל אני בטוחה שאת לא בת 5 וגם תלוי מה הגובה שלך)
את יכולה גם להתאמן בלי קשר, כי זה בריא.

תודה על המינוסים:)
שואל השאלה:
שמעו לא ציפיתי לקבל יחס כזה לשאלה למרות שעדיין לא מצאתי תגובה שעזרה לי באמת
אנונימית
לכי לדיטאנית אם את רוצה.
וזה ממש תלוי בגובה שלך.
אנונימית
מה הבעיה שלך להגיד את הגובה?
אנונימית
שלוש מילים-
ספורט
תזונה נכונה.

דיאטות זה ב ו ל ש י ט.
תשתדלי לשלב את כל אבות המזון בארוחות שלך.

אני אתן לך דוגמאות לארוחות:

ארוחת בוקר:
לחם מחיטה מלאה עם ביצה וסלט/דייסה משיבולת שועל ופרי כלשהו (נגיד בננה) וכו'.

ארוחת ביניים -
כמה שקדים (שקדים הם אולי עתירי קלוריות אבל הערך התזונתי שלהם מ ע ו ל ה חשוב לא להסתכל רק על הקלוריות אלא גם על הערך התזונתי)/ כוס פופקורן (כזה שעושים בסיר ולא במיקרו)/ יוגורט 0% שומן/ ירקות.

ארוחת צהריים -
אפונה, אבוקדו, בשר/ שעועית, אורז, דג/ לביבה, קינואה וחזה עוף וכו'.

ארוחת ביניים - כמו הקודם^


ארוחת ערב- יוגורט, ביצה ולחם קל/ סלט, זיתים וקרקרים אפויים עם גבינה וכו'.

תעשי כושר!
יש ביוטיוב דוגמאות לאימונים, את יכולה לעשות מנוי לחדר כושר, להתחיל לשחות, לרוץ, לעשות הליכות, לקפוץ בחבל וכו'.

זהו בעיקרון.
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר ארעיב את עצמי וזהו תודה בכל זאת
אנונימית
עם תרעיבי את עצמך רק תשמיני, הגוף יקח כמה שיותר שומן כי הוא יכנס למצב השרדות.
לכי לדיטאנית ותוך חודש תוכלי לרזות.
אנונימית
תקשיבי את רק תשמיני יותר אם תרעיבי את עצמך.

הגוף שלך לא אוהב שינויים וברגע שלא תספקי לו את האנרגיה שהוא צריך הוא יתחיל לאגור שומן וגם אם תאכלי רק 2 פרוסות לחם קל ביום את תשמיני.
וככה מכל דבר קטן שתכניסי לפה תשמיני פי 2 ממה שהיית אמורה.

אם את הולכת להרעיב את עצמך למרות הכל, את טיפשה.
כן, צר לי לומר לך אבל זה המעשה הכי טיפשי שיש.

מה הבעיה לעשות ספורט ולאכול טוב?
זה נובע מעצלות? תביני שרק כך תוכלי לרדת במשקל ושאני אומרת לרדת במשקל אני מתכוונת לרדת באחוזי השומן ולא במסת שריר וכמובן לשמור על זה לאורך זמן.

את תעשי דיאטות כאסח? את תרעיבי את עצמך? את תרדי במסת שריר, תעלי באחוזי השומן וסתם חבל והגוף שלך יתחיל לאגור שומן בנוסף לכל.

ואני מדברת בתור אחת שניסתה לעשות את זה.