3 תשובות
הגיוני, גם אני הייתי נפגעת
כן זה לגמרי הגיוני
כל מה שאת מרגישה הוא הגיוני, את רק צריכה להבין שיש יותר מעולם אחד ושאת כרגע נמצאת בעולם מסוים שהוא לא בהכרח נכון או לא נכון, אבל כן צריך לקבל אותו ולחוות אותו כל עוד נמצאים בו.
באותו הנושא: