6 תשובות
נסי לחמם בבוקר, לעטף היטה בניר כסף ולשים בצידנית קטנה.
א.ד
הכוונה להכניס את הכלי שמכיל את האוכל לתוך קערה נוספת של מים רותחים ולערבב וכך המזון מתחמם פחות או יותר.
או לסירוגין - לקחת כריכים לעבודה ולחכות עם האוכל החם ולאכול אותו בבית.
או לסירוגין - לקחת כריכים לעבודה ולחכות עם האוכל החם ולאכול אותו בבית.
מירבי
או להכניס האוכל כשהוא חם חם לכלי ולעטוף בנייר כסף עד הארוחה
בהנחה שאין מדובר בהרבה מאד שעות.
בהנחה שאין מדובר בהרבה מאד שעות.
שרה'לה
ובהמשך לתשובה של שרה'לה, יש תיק אוכל קטן עם ריפוד מבודד שומר חום.
לי
אולי אפשר לדאוג לפלטה חשמלית קטנה ואפשר יהיה לחמם עליה?
ציוצי
אולי תרכשי כירה חשמלית קטנה?מחירה בערך מאה שקלים או פחות
יהלי
באותו הנושא: