9 תשובות
איזה חבר שלי מכיתה ד בערך פעם הוא היה סבבה אבל שעברנו לחטיבה הוא לא מפסיק להיות צבוע רצח ומטומטם ואני מקווה שלא נהיה באותו תיכון
המורה שלי שדפקה לי את החיים ובגללה הייתי צריכה ללכת לפסיכולוגית ירד לי כול הביטחון העצמי והשמנתי מלאא
ואז רציתי להרזות ועכשיו אני אנורקסית..
ואז רציתי להרזות ועכשיו אני אנורקסית..
אנונימית
איזה מישי מבית ספר אחר ממש מטומטמת
ילדות שהכניסו אותי לדיכאון ורצון למות...
אנונימית
אם לומר את האמת אף אחד
כל בנאדם שפגע בי אי פעם חיזק אותי ולימד אותי משהו אחר.
כל בנאדם שפגע בי אי פעם חיזק אותי ולימד אותי משהו אחר.
מישהי דיי חמודה אבל בגללה קרו לי דברים רעים והיא מאיימת שהיא תגלה סודות שגיליתי לה..
אנונימי
האקס שלי שנפרד ממני אחרי 54 שעות מסיבה לא ידועה!!!
האקס
עדיף שאני לא אספר מה שהיה לי איתו.
עדיף שאני לא אספר מה שהיה לי איתו.
אף אחד
התרחקתי מהיום אנשים בחיים שלי ואפילו הלכתי לחטיבה אחרת כדי לא להיות עם מי שהיה איתי ביסודי
ותאמת
זה עשה לי רק טוב
וזאת הייתה הבחירה הכי טובה שלי בחיים
למרות שבכיתה ז הייתה לי תקופה נורא נורא קשה
והרבה מחשבות לפגיעות עצמיות
אבל השנה הרבה הרבה יותר טוב לי
ואני לא מצטערת על כל מה שעברתי
אני מאמינה שהחיים צריכים להמשיך כמו שהם ולא לשנות כלום
התרחקתי מהיום אנשים בחיים שלי ואפילו הלכתי לחטיבה אחרת כדי לא להיות עם מי שהיה איתי ביסודי
ותאמת
זה עשה לי רק טוב
וזאת הייתה הבחירה הכי טובה שלי בחיים
למרות שבכיתה ז הייתה לי תקופה נורא נורא קשה
והרבה מחשבות לפגיעות עצמיות
אבל השנה הרבה הרבה יותר טוב לי
ואני לא מצטערת על כל מה שעברתי
אני מאמינה שהחיים צריכים להמשיך כמו שהם ולא לשנות כלום