8 תשובות
לא זה טוב
ידיד שלי 1.93 והוא בן 14.. אל תדאגי חחח
זה באסה כי זה מידי גבוה אבל לפחות אם יש לך את הנתונים לדגמן אז את יכולה
לא נדפקת להיות גבוהה זה כיף לפעמים.
אני 1.76 בת 15 (כמעט קרובות זו לזו אבל לא ממש חח) גם אני מרגישה כמוך ולפעמים ההפך.
אין לך להרגיש מוזר...
לא נדפקת
אני מכירה הרבה בנות שהיו מקנאות בך
כפרע אני בן 15.5 ואני גם 1.81
ידיד שלי 1.93 והוא בן 14.. אל תדאגי חחח