12 תשובות
כי יש נאמנים שלא חייבים למחוק את השאלה הם יכולים לשנות אותה טיפה או להוסיף תגיות עם צריך או ואטאבר במקום למחוק. ויש נאמנים שמוחקים על סיבות לא מוצדקות. לי למשל שלחתי קישור לשיר ביוטיוב ושאלתי מה דעתם של אנשים ומחקו לי בגלל "שאסור לפרסם אתרים" או משהו כזה. אבל יש נאמנים שהם סבבה גמרי (:
לא אכפת לי tbh. כמו שאמרת, אנחנו רק עושים מה שאנחנו צריכים לעשות.
ילדותיים
אנונימי
כי הסיבות שהם מחקו מטומטמות אם כל הכבוד שיש לי לחוקים וכללים יש גבול
שואל השאלה:
ואם המחיקה מוצדקת?
ואם המחיקה מוצדקת?
אם המחיקה מוצדקת אז אין לי בעיה באמת
לא באתי לפה כדי לשנוא
כמו שהם לא באו לפה כדי שישנאו אותם
לא באתי לפה כדי לשנוא
כמו שהם לא באו לפה כדי שישנאו אותם
כי סורי, אבל יש פה נאמנים שממש מגזימים ומוחקים שאלות על פי מקרים אישיים, לפני שבוע היה לי מקרה עם נאמנת שמחקה לי כל שאלה בגלל עניינים אישיים, ובואו נגיד שהאתר טיפל בזה
אני לא שונאת אותם, אבל זה מעצבן אותי שמחקו לי כמה פעמים ללא הצדקה, וגם שחסמו אותי ליום כי כתבתי שאני בת 120 והכריחו אותי לשנות או שירחיקו אותי מהאתר, עד עכשיו אני לא מבינה למה, יש עוד שעושים את זה
כי יש מלא נאמנים שמוחקים שאלות חשובות או תשובות חשובות בלי שום פאקינג סיבה!
הם מחליטים על דעת עצמם מה רציני ומה שטויות, למה יש מהות ולמה אין!
כששאלתי שאלה חשובה על מחזור מחקו לי כי "שטויות באתר מביאות לחסימה"
הם מחליטים על דעת עצמם מה רציני ומה שטויות, למה יש מהות ולמה אין!
כששאלתי שאלה חשובה על מחזור מחקו לי כי "שטויות באתר מביאות לחסימה"
אנונימי
יש נאמנים שסתם מוחקים שאלות. ללא סיבה מוצדקת! הם מחקו לי 7 פעמים שאלות על סתם
לא ממש אכפת לי, רוצים לשנוא שישנאו.
לא אכפת לי. אנשים לוקחים את המחיקות קשה כשזה רק אתר אינטרנט.