6 תשובות
נראלי עדיף שתעברי
אבל אם שנה הבאה מחליפים מורה אז תנסי לעלות שתחזרי לרמה שלך :)
אבל אם שנה הבאה מחליפים מורה אז תנסי לעלות שתחזרי לרמה שלך :)
עזבי את הקראש, תקשיבי
אם יש לכם 2 הקבצות א, תעברי להקבצה השנייה
לדעתי אל תרדי להקבצה ב. כי אחר כך יהיה לך קשה לחזור להקבצה א, והיחידות הן לפי ההקבצות ובמקום 5- תעשי 4,3
אני אומרת שאולי להקבצה ב' יש תגבור עם המורה שלהם ותבקשי להשאר איתם או שתקחי מורה פרטית
או שתבקשי ממישהו מהמשפחה שלך שיודע
אם את רוצה, אני בכיתה י' ב4 יחידות (הקבצה א) אני יכולה לעזור לך בכיף :)
אם יש לכם 2 הקבצות א, תעברי להקבצה השנייה
לדעתי אל תרדי להקבצה ב. כי אחר כך יהיה לך קשה לחזור להקבצה א, והיחידות הן לפי ההקבצות ובמקום 5- תעשי 4,3
אני אומרת שאולי להקבצה ב' יש תגבור עם המורה שלהם ותבקשי להשאר איתם או שתקחי מורה פרטית
או שתבקשי ממישהו מהמשפחה שלך שיודע
אם את רוצה, אני בכיתה י' ב4 יחידות (הקבצה א) אני יכולה לעזור לך בכיף :)
שואל השאלה:
שאלתי תמורה אם אפשר אבל זה כיאלו לפי כיתות אז אי אפשר נראה לי
כיאלו כיתות ח4-ח5 (אני) זה הקבצה א
וח3 ח2 ח1 זה הקבצה א אבל מורה אחרת
שאלתי תמורה אם אפשר אבל זה כיאלו לפי כיתות אז אי אפשר נראה לי
כיאלו כיתות ח4-ח5 (אני) זה הקבצה א
וח3 ח2 ח1 זה הקבצה א אבל מורה אחרת
אנונימית
אה אז זאת בעיה.
אם את רוצה שאני אסביר לך חומר את יכולה לפנות אליי בפרטי
אם את רוצה שאני אסביר לך חומר את יכולה לפנות אליי בפרטי
תקשיבי ותקשיבי לי טוב שהייתי בכיתה ח' הייתי כמוך בול בהקבצה א' עם מורה מפגרת נסיתי להקשיב לא הבנתי לא ידעתי הציונים ירדו כל פעם 40 30 50 סוף שנה 54 מחצית ב60 עכשיו עברתי את השנה הזאת איכשהו בכיתה ח' לא יורידים אותך את בוחרת אם להשאר או לא.. עכשיו בכיתה ט' הייתי עם אותה יורה ופתאום מתחילת שנה קלטתי בול את כל החומר גם שהיה בכיתה ח' וגם בט' עצה שלי תשארי.
בשום פנים ואופן לא לרדת, גם אם המורה גרועה.
אני אסביר לך למה, גם אם היא מסבירה לא טוב זאת אחריותך המלאה להבין את החומר הנלמד.
אצלי אישית המורה לא עזרה אף פעם ופשוט התקדמתי באופן עצמאי בחומר, בכיתה ט הייתה לי מורה גרועה וכמעט העיפו אותי מ5 יחידות.
אל תרדי ואם את זקוקה לעזרה תפני עלי בפורום מתמטיקה בfxp (אני בהנהלה שם).
אני אסביר לך למה, גם אם היא מסבירה לא טוב זאת אחריותך המלאה להבין את החומר הנלמד.
אצלי אישית המורה לא עזרה אף פעם ופשוט התקדמתי באופן עצמאי בחומר, בכיתה ט הייתה לי מורה גרועה וכמעט העיפו אותי מ5 יחידות.
אל תרדי ואם את זקוקה לעזרה תפני עלי בפורום מתמטיקה בfxp (אני בהנהלה שם).