תשובה אחת
זה יעבור. מה כדאי לעשות:
1. לנסות למצוא תעסוקה שממלאת. תחביבים ודברים מאוד משמעותיים.
2. לדבר על זה עם חברות טובות ומשפחה. להיפגש עם חברות וחברים, כדי לפתח את חיי החברה. להבין שהזמן הפנוי שלך לא מוגדר על מחשבות עליו.
3. לא לצרוך כל דבר מתוק. לאוכל דברים בריאים ומחזקים את הגוף. לא להרוס את בהרגלי אכילה, בגלל דיכאון.
4. לבכות, לדבר, לצחוק. הם שלושה דרכים עיקריות לשחרר את העצב כדי שלא יהפוך לדיכאון. דיכאון הוא תוצר של שכבות עצב שלא היה מבוטא.
5. להעלות את המצב רוח והביטחון העצמי. אפשר לעשות את זה בכל מיני דרכים בהתאם לסיטואציה.
6. לשנות מחשבות שליליות או מחשבות שיש בהן רגשות של תלות עליו, ולהפוך אותן לכוח בשבילך. להוכיח לעצמך כל פעם מחדש שאת חשובה. להמשיך הלאה, ההפסד כולו שלו. הוא לא כל עולמך. זה טיפשי ליפול בגלל זה. נכון זה קשה, אבל קצת אומץ ואמונה בעצמך עם הערכה עצמית!
בהצלחה. דברים כאלו קורים ממשיכים הלאה ומוצאים מישהו מתאים שלא יעזוב למישהי אחרת. מישהו שראוי לך.
אנונימית
באותו הנושא: